HyperX Cloud III jun2023

Dobra nadogradnja starijeg modela Cloud II.

| 19. jun 2023, 10:10 |Izvor: ign

HyperX Cloud III

 

HyperX produžava nasleđe svojih Cloud gejming slušalica još više uvođenjem HyperX Cloud III. To je iterativna staza od lansiranja originalnog Cloud-a pre više od 8 godina, tako da je ovaj najnoviji model i dalje prepoznatljiv. Ali ima neke od nadogradnji koje možete očekivati od par konzervi lansiranih 2023.

 

HyperX Cloud III – Dizajn i karakteristike

HiperX-ova sklonost ka šemi boja od dva tona još uvek je netaknuta na Cloud III slušalicama, mada je ovde dramatično tonirana. Cloud III i dalje sadrži crveno-crni kombinat sa crvenim HyperX logotipom i crvenim, metalnim jaramima koji drže zatvorene šolje za uši. Ali nestalo je ušivanje od dva tona duž ivica trake za glavu. Umesto toga, svi izloženi pleteni kablovi dobijaju crveno-crni tretman. Za čistunce, HyperX nudi i all-black model.

 

Dizajn se održava jednostavnim i laganim. To je fleksibilan i čvrst osećaj. Velike šolje za uši sa plush kožnim jastučićima sede u tankim metalnim okvirima koji proizlaze iz monolitne trake za glavu. Nema sistema za vešanje, nema preuveličanih stajlinga na ušima, nema preterano komplikovanih jama. Nećete naći nikakvo osvetljenje osim malo crvenog svetla pred kraj mikrofona da biste ukazali na to kada je prigušeno – impresivno uključivanje na analogne slušalice. Postoji jednostavan brojčanik jačine zvuka na desnoj slušalici koji ima pristojan stisak i nudi sasvim dovoljno otpora za precizno podešavanje. Malo dugme za prigušivanje mikrofona na zadnjoj strani leve slušalice je malo teže osetiti, i jednostavno klikće bez zaključavanja u poziciju koja će vas obavestiti o njegovom statusu, čineći taj nemi indikator svetlosti još važnijim.

 

Mikrofon slušalica je odvojiv, što je još jedan siguran način da se garantuje da ste prigušeni. Iako nisam testirao Cloud II, mikrofon izgleda kao da je jedna od većih nadogradnji ovde. Super je fleksibilan i oseća se dobro izgrađeno sa integrisanim mesh filterom ispred kondenzatora za izborne predmete.

 

Jedan kabl dužine 3,5mm proizlazi iz slušalica sa skromnom (grubo) dužinom od 4 metra. Taj konektor od 3,5mm čini slušalice neverovatno fleksibilnim napolju, ali HyperX ima dodatnu povezanost. USB-C DAC je uključen i radi sa PC-jem, PlayStationom, Nintendo Switch-om, kao i telefonima, a istovremeno produžava kabl za još 4,26 stopa. HyperX je trebalo da uključi klip negde na kablu, pošto postaje nepoželjan u punoj dužini kada sedim pored računara. USB-C DAC dolazi unapred priključen na adapter od A do C koji je toliko suptilan da skoro da nisam shvatio da postoji adapter.

 

HyperX Cloud III – Softver

HyperX Cloud III može da se prikači na aplikaciju Ngenuity u operativnom sistemu Windows i samo u operativnom sistemu Windows. To je možda loša vest za neke, s tim što je aplikacija odgovorna za omogućavanje mic monitoringa (mada nisam mogao da je osposobim za testiranje) kao i za omogućavanje ključne funkcije slušalica: DTS slušalice:X Prostorni zvuk. Aplikacija takođe nudi nekoliko EQ podešavanja, mada postoji mnoštvo drugih načina za prilagođavanje EQ-a bez potrebe za posebnom aplikacijom. Oni koji kopaju svoje simulirano virtuelno okruženje mogu da propuste druge platforme koje ne uključuju sopstveni prostorni zvuk.

 

HyperX Cloud III – Gejming i performanse

Cloud III slušalice imaju prijatan zvuk u igrama, filmovima i muzici. Ali za 100 dolara, to je više nego zadovoljavajuće. Nudi dobro zaokruženu prezentaciju sa dovoljno basa da oseti šta se dešava, i snažnu prezentaciju  sredina i vibracija da zaista čuje i protumači sve takođe.

 

Priključen na moj Nintendo Switch, audio je znatna nadogradnja preko ugrađenih zvučnika za istraživanje visina i dubina Hyrule-a, posebno kada igra koristi stereo audio signale da me vodi. Na PC-ju, audio prezentacija je bila jednako jasna, pomažući mi da se držim na mausima u Overwatch 2.

Moje iskustvo sa DTS slušalicama:X Spatial Audio funkcija slušalica je bilo pomešano. S jedne strane, slušalice su malo veće. Gledajući neke video snimke na YouTube-u, jasan zvuk prezentera se umesto toga osećao kao da je pokupljen sa sobnim mikrofonom – životnim, ali smanjenjem kvaliteta proizvodnje. U igrama pozajmljuje isti osećaj, ali ne stvara koristan prostorni zvuk. Ispred sebe sam imao Zenyatta koji je pravio buku i malo na jednu stranu u Overwatch 2 meču, i potpuno je zvučalo kao da zvuk dolazi sa moje strane potpuno van vidokruga. Obrada prostornog zvuka takođe je loše podnela neki zvuk, uvodeći čudne i remetilačke artefakte u audio zapis. Možda nije veliki gubitak za ljude koji žele da koriste Cloud III slušalice na platformama osim PC-ja, ali šteta je platiti surround zvuk (pošto je svakako ugrađen u cenu) samo da ga ne dobiju na većini platformi i da ne dobijaju mnogo od njega čak ni na PC-ju. Pošteno govoreći, retko sam nalazio koristi od ovakve vrste prostorne audio funkcije, ali je još ređe da se zvuk ovako smanjuje.

 

Sa vedrije strane, mikrofon je izuzetan za cenu. Pristojan mikrofon na žičanim slušalicama ide daleko, često u velikoj meri nadmašujući mikrofone ograničene propusnim opsegom na bežičnim slušalicama – čak i vrhunske modele. To je slučaj za HyperX Cloud III. Mikrofon radi solidan posao smanjujući pozadinsku buku sa mog miša, tastature i ventilatora koji vodi sobu. Jasno hvata moj glas sa prirodnim osećajem. Poredeći ga sa snimcima koje sam uzeo na nedavnim bežičnim slušalicama iz SteelSeries i Sony, kao što su Arctis Nova 7 i Inzone H9, nije konkurencija.

HyperX Cloud III je dostupan od HyperX-a u crnoj ili crvenoj i crnoj boji.

HyperX Cloud III nije napravljen da budu gejming slušalice za kraj svih gejming slušalica, ali je odlična opcija po ceni od 100 dolara. Napravljen je da traje, može da podrži širok spektar platformi, i isporučiće solidan zvuk iz drajvera i unutra kroz mikrofon. a