1. CT Shop
  2. Proizvodi

Ovlašćeni servisi

BREND 

OVLAŠĆENI SERVISER

ADRESA   

TELEFON 

  TESLA
Comtrade 
Omladinskiv brigada 90v

011 20-96-885

011 20-96 702

  Xiaomi

(robot usisvači, prečišćivači vazduha)

Pc Centar

 Visnjička 130

011/45-27-038

 

Xiaomi telefoni

ProMobi

Endija Vorhola 9

011/35-55-047

Xiaomi trotineti

OOTERSCXOOTER servis

Koće Popovića 1 Beograd

062/ 11 11 985

AOC monitori

Kimtec 

 Viline vode bb

011/4444 560

Acer

Neposystem

Cara Dušana 212, Zemun

011 40 30 100 

Alcatel

Begram

Brankova 30

011 4022671

Apple

iStyle Stores

Bulevar Mihaila Pupina 4 (TC Ušće)

011/285-44-12

Asus notebook 

Kim-Tec servis 

Viline vode bb

011/44-44-560

Ariston podrska

Call Centar Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja)

0800 10 11 05

Ariston

Nova Tehnika  Radnih Akcija 73b

011/41 42 412 

ASUS (laptopovi, tableti i telefoni)

https://www.asusplus.rs/rs/asus-call-centar

Radnim danima od 09 do 17 h

011 430-03-28

Beko - Bela tehnika

Call Centar podrška 

Pripremite oznaku modela i serijski broj uređaja

011/411-11-33

BenQ 

Neposystem

Cara Dušana 212, Zemun

011/40-30-100

Bosch mali kućni aparati

Specijalelektro

Antifašističke borbe 34

011/ 21 47 110

Bosch bela tehnika

Bosch call centar

 

011 35 37 008

Candy

Nova Tehnika

Radnih Akcija 73b

011/41-42-412

Canon fotoaparati

Pixel Plus 3Agroup Doo

Mihizova 22,Dorcol

011/339-28-44

Regdragon, Wacom

Iris Mega

Višnjička 130

011 408 10 14

Canon štampači

Malex City Copy Service.

Mije Kovacevica 10

011/329-1982

Canyon  

Asbis 

Omladinskih Brigada 102

011/310-77-88

Caso

Repromarket

Patrijarha Varnave 49

011/ 34 44 963

Dell 

Neposystem

Cara Dušana 212,Zemun

011/40 30 100 

Dell 

Ewe

Cara Dusana 212, Zemun

011/353-55-00

D-Link 

Kim Tec Servis Doo

Viline Vode BB

011/44-44-560

De Longhi (kafe aparati)

Bg Eleketronik

Dunavska bb (iza Tempa Viline vode)

011/ 208-66-66

Elin

PLANET HOUSE DOO

MIRIJEVSKI BULEVAR 21A

011/208-68-28 ,

Epson

Aigo BS Servis

Paunova 82-84

011/65 55 294

Esperanza

Westaco 

Pere Todorovića 3

011/ 35 40 781

Fox televizori

Vimport

Batajnički drum 23 Beograd-Zemun

011/260-63-62

Hisense televizori

Neposystem

Cara Dušana 212 Zemun

011/40 30 100

Gorenje 

Beovat 011

Nehruova 51A

069/ 755 049

Gorenje

Gorenje Call Centar 

Bulevar Vojvode Stepe 38 Novi Sad

0700/100-700

GoPro

CT Servis

Omladinskih Brigada 90v

011/ 20 96 702

Gembird 

Gembird 

Zrenjaninski put 103b

011/ 41 40 283

Garmin

Infoteam

Bulevar ralja Aleksandra 193

011/ 24 14 239

011/ 24 19 766

Hama 

Repro Market Doo

Patrijarha Varnave 49

011/344-49-63

Hp Printers

Aigo 

Pauniova 82-84

 

011/65 55 294

iRobot

Worts team doo

11.aprila bb, Ledine, Novi Beograd

011/ 22 61 111, 063/ 44 77 88

    Indesit podrška

 Call centar

Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja)

0800 101 105

  Indesit

 Nova Tehnika 

 Radnih Akcija 73b

011/ 41 42 412

JVC

ETC

Pere Velimirovica 8, Beograd 

011/359-24-77

Jabra

ACR

Bulevar Arsenija Čarnojevića 99g lokal 7

011/ 31 29 555

011/ 63 02 873

JBL

Lajtnet

Maksima Gorkog 53

011/ 24 49 243

Krups, Rowenta

BDG Energy 

Bul. Arsenija Čarnojevića 72

lokal 7

011 31 11 088

Kenwood

BG Elektronik

Dunavska bb (iza Tempa Viline vode)

011/208-66-66

Lenovo 

BGD Energy 

Bulevar Arsenija Čarnojevića 72

011 31 11 088

Lenovo telefoni

Pro Mobi

Endija Vorhola 9

011 35-55-047

Lexmark

Jnb Meteor System

Auto Put Za Zagreb 41K, Beograd

011/317-12-72

LG televizori

Call Centar

Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) 

011 36 30 500

011 36 30 501

LG televizori

Ignis 

Radnicka 57

011 40 70 806

MS Energy

Kimtec

Viline vode bb

011/ 44 44 560

Marvo

Gama Group

Grigorija Božovića 10b

011/ 40 43 355

Miio

ACR 

Bulevar Arsenija Čarnojevića 99g lokal 7

011/ 31 29 555

011/ 63 02 873

MEIZU

BG Elektronik

Dunavska bb (iza Tempa Viline vode)

011/208-66-66

Milan Blagojević 

 

Đure Strugara 20 Smederevo

026/621-597

Nokia 

ProMobi

Endija Vorhola 9

011/35-55-047

Panasonic 

RCC ELECTRONICS

Šajkaška 21, 11000 Beograd

011/303-67-65

Philips (TV, AV i mali

kućni aparati)

Beotronic

Milana Rakića 8

011/24-40-841

Philips monitori

Kim Tec Servis Doo

Viline Vode BB

011/33-13-568

Philips TV

Beotronic

Milana Rakića 8

011/24-40-841

Samsung telefoni

Promobi Endija Vorhola 9

011/ 35 55 047

Samsung televizori

Call Centar Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) 

011/ 32 16 899

Samsung TV

Vat servis Radnička 52, Čukarica, Beograd

011/ 25 200 90

Sharp

Nepo System

Cara Dušana 212, Zemun

011/40-30-100

Sony Playstation

Begram servis

Miloša Bandića 16

011/40-22-671

Sony televizori (podrska)

Call centar

Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) 

0800 19 09 78

Sony  televizori

SS Digit  

Kraljice Marije 29 , Beograd

011/322-36-74

Segway trotineti

Kimtec servis

Viline vode bb

011/ 44 44 560

Tesla televizori

CT Servis

Omladinskih Brigada 90v

011/20-96-702

Toshiba TV

Ignis Radnička 57

011/40-70-806

TP-LINK 

Netix 

Bregalnicka 9A

011/34-96-60

Triax 

Triax Doo

Strahinjica Bana 53

011/303-70-00

Denver

FOTO SERVIS

Deli Radivoja 1,Beograd

011/644-79-58

Viewsonic

AVG DOO

Dunavska bb, Beograd 

011/65-55-705 

Vivax 

Kim Tec Servis Doo

Viline Vode BB

011/44 44 560

Whirlpool podrška

Call centar

Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja)

0800 10 11 05

Whirlpool

Beotronic

Milana Rakića 8

011/ 24 40 841

063 46 59 75

Xerox

Aigo

Paunova 82-84

011/65-55-294

Xwave

NT Servis

Bulevar Mihajla Pupina 141

011/ 31 14 857

Krups

 BGD Energy 

Bulevar Arsenija Čarnojevića 72

011 31 11 088

Rowenta

BGD Energy 

Bulevar Arsenija Čarnojevića 72

011 31 11 088

Tefal

BGD Energy 

Bulevar Arsenija Čarnojevića 72

011 31 11 088

Braun

BG Elektronik

Dunavska bb ( iza Tempa Viline vode)

011/ 208 66 66

JBL

Lajtnet

Maksima Gorkog 53

011/ 244 92 43

Garancija, reklamacije i servis
Ukoliko sa uređajem kupljenim putem našeg sajta imate neki problem ili pitanje, možete nas kontaktirati na 011/318-22-66 radnim danima od 9-17h, subotom od 9-14h.

Garancija
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, kertridži, glave štampača ... 
Garancija na takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Za dodatne informacije o garancija možete nas kontaktirati na [email protected]
Reklamacije
Postoji nekoliko kategorija reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda, u zavisnosti od vremena nastanka kvara:
 
  • DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad, što podrazumeva:
    • isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ili ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. 
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, tako što kupac pred kurirom  proveri robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijavi neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da kupac proveri paket, rok za prijavu oštećenja je 24 sata, nakon čega će kurirska služba poslati kurira da sačini zapisnik, a kupac o problemu treba obavestiti i naš Halo Shop. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku.
  • ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
     
  • Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, robu možete odneti u neku od naših maloprodaja, ovlašćeni servis, ili ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirati naš Halo Shop koji će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostavi ga našoj službi reklamacija.
 
Servisiranje i povraćaj novca
Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da pre zamene robe ili vraćanja novca proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Rok za odgovor po prigovoru kupca je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio navode kupca.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjno da je kupac dostavi uz uređaj.
Kupac nema pravo na povrat novca ukoliko je razlog promena cene kupljenog proizvoda nakon kupovine i isporuke.
Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac odgovoran za nesaobraznost, kupac je dužan:
  • da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatičkom pakovanju. Takođe, originalna ambalaža nije obavezna da bi reklamacija bila prihvaćena.
  • da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
  • da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve našeg našeg Halo Shopa.
Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, isti možete doneti u najbliži CT shop, ovlašćeni servis ili kontaktirati naš Halo Shop koji će uputiti kurira na Vašu adresu da preuzme neispravnu robu. U roku od 8 od dana reklamiranja uređaja u našoj maloprodaji i servisu ili dana kada je reklamacija izjavljena putem Halo Shopa, dobićete odgovor na Vaš zahtev nakon čega će reklamacija biti rešena u primerenom roku.
Uz uređaj je neophodno dostaviti originalni garantni list (u slučaju da je Trgovac za robu dao više od 24 meseca garancije) i kopiju računa. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi izbegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i obavezno poslati kompletan uređaj (npr. punjač, sa telefonom, daljinski sa TV-om, svi zvučnici 5.1 sistema…)
Uz svaku komponentu napisati što detaljniji opis kvara, jer nepotpuni i kratki opisi mogu dovesti do neuočavanja kvara ili pogrešnog testiranja. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se kvar manifestuje.
Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji ne podležu reklamaciji i besplatnom servisu jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, pa rizik prelazi na kupca.
U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu jer takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.
U slučaju neopravdane reklamacije, trošak transporta robe od kupca do servisa i od servisa do kupca snosi sam kupac.
Vaše uređaje možete predate na reklamaciju u CT Shopovima u tržnim centrima Ušće i Delta City u Beogradu svakim danom od 09-22h, ili kontaktirati naš Halo Shopradnim danima od 09-17h i subotom od 09-13h na 011/318-22-66 radi preuzimanja uređaja kupljenih putem sajta ili Halo Shopa, kao i radi informacija o kontaktima ovlašćenih servisa.