Ovlašćeni servisi
BREND |
OVLAŠĆENI SERVISER |
ADRESA |
TELEFON |
TESLA |
Comtrade |
Omladinskiv brigada 90v |
011 20-96-885 011 20-96 702 |
Xiaomi (robot usisvači, prečišćivači vazduha) |
Pc Centar |
Visnjička 130 |
011/45-27-038
|
Xiaomi telefoni |
ProMobi |
Endija Vorhola 9 |
011/35-55-047 |
Xiaomi trotineti |
OOTERSCXOOTER servis |
Koće Popovića 1 Beograd |
062/ 11 11 985 |
AOC monitori |
Kimtec |
Viline vode bb |
011/4444 560 |
Acer |
Neposystem |
Cara Dušana 212, Zemun |
011 40 30 100 |
Alcatel |
Begram |
Brankova 30 |
011 4022671 |
Apple |
iStyle Stores |
Bulevar Mihaila Pupina 4 (TC Ušće) |
011/285-44-12 |
Asus notebook |
Kim-Tec servis |
Viline vode bb |
011/44-44-560 |
Ariston podrska |
Call Centar | Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja) |
0800 10 11 05 |
Ariston |
Nova Tehnika | Radnih Akcija 73b |
011/41 42 412 |
ASUS (laptopovi, tableti i telefoni) |
Radnim danima od 09 do 17 h |
011 430-03-28 |
|
Beko - Bela tehnika |
Call Centar podrška |
Pripremite oznaku modela i serijski broj uređaja |
011/411-11-33 |
BenQ |
Neposystem |
Cara Dušana 212, Zemun |
011/40-30-100 |
Bosch mali kućni aparati |
Specijalelektro |
Antifašističke borbe 34 |
011/ 21 47 110 |
Bosch bela tehnika |
Bosch call centar |
|
011 35 37 008 |
Candy |
Nova Tehnika |
Radnih Akcija 73b |
011/41-42-412 |
Canon fotoaparati |
Pixel Plus 3Agroup Doo |
Mihizova 22,Dorcol |
011/339-28-44 |
Regdragon, Wacom |
Iris Mega |
Višnjička 130 |
011 408 10 14 |
Canon štampači |
Malex City Copy Service. |
Mije Kovacevica 10 |
011/329-1982 |
Canyon |
Asbis |
Omladinskih Brigada 102 |
011/310-77-88 |
Caso |
Repromarket |
Patrijarha Varnave 49 |
011/ 34 44 963 |
Dell |
Neposystem |
Cara Dušana 212,Zemun |
011/40 30 100 |
Dell |
Ewe |
Cara Dusana 212, Zemun |
011/353-55-00 |
D-Link |
Kim Tec Servis Doo |
Viline Vode BB |
011/44-44-560 |
De Longhi (kafe aparati) |
Bg Eleketronik |
Dunavska bb (iza Tempa Viline vode) |
011/ 208-66-66 |
Elin |
PLANET HOUSE DOO |
MIRIJEVSKI BULEVAR 21A |
011/208-68-28 , |
Epson |
Aigo BS Servis |
Paunova 82-84 |
011/65 55 294 |
Esperanza |
Westaco |
Pere Todorovića 3 |
011/ 35 40 781 |
Fox televizori |
Vimport |
Batajnički drum 23 Beograd-Zemun |
011/260-63-62 |
Hisense televizori |
Neposystem |
Cara Dušana 212 Zemun |
011/40 30 100 |
Gorenje |
Beovat 011 |
Nehruova 51A |
069/ 755 049 |
Gorenje |
Gorenje Call Centar |
Bulevar Vojvode Stepe 38 Novi Sad |
0700/100-700 |
GoPro |
CT Servis |
Omladinskih Brigada 90v |
011/ 20 96 702 |
Gembird |
Gembird |
Zrenjaninski put 103b |
011/ 41 40 283 |
Garmin |
Infoteam |
Bulevar ralja Aleksandra 193 |
011/ 24 14 239 011/ 24 19 766 |
Hama |
Repro Market Doo |
Patrijarha Varnave 49 |
011/344-49-63 |
Hp Printers |
Aigo |
Pauniova 82-84
|
011/65 55 294 |
iRobot |
Worts team doo |
11.aprila bb, Ledine, Novi Beograd |
011/ 22 61 111, 063/ 44 77 88 |
Indesit podrška |
Call centar |
Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja) |
0800 101 105 |
Indesit |
Nova Tehnika |
Radnih Akcija 73b |
011/ 41 42 412 |
JVC |
ETC |
Pere Velimirovica 8, Beograd |
011/359-24-77 |
Jabra |
ACR |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 99g lokal 7 |
011/ 31 29 555 011/ 63 02 873 |
JBL |
Lajtnet |
Maksima Gorkog 53 |
011/ 24 49 243 |
Krups, Rowenta |
BDG Energy |
Bul. Arsenija Čarnojevića 72 lokal 7 |
011 31 11 088 |
Kenwood |
BG Elektronik |
Dunavska bb (iza Tempa Viline vode) |
011/208-66-66 |
Lenovo |
BGD Energy |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 72 |
011 31 11 088 |
Lenovo telefoni |
Pro Mobi |
Endija Vorhola 9 |
011 35-55-047 |
Lexmark |
Jnb Meteor System |
Auto Put Za Zagreb 41K, Beograd |
011/317-12-72 |
LG televizori |
Call Centar |
Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) |
011 36 30 500 011 36 30 501 |
LG televizori |
Ignis |
Radnicka 57 |
011 40 70 806 |
MS Energy |
Kimtec |
Viline vode bb |
011/ 44 44 560 |
Marvo |
Gama Group |
Grigorija Božovića 10b |
011/ 40 43 355 |
Miio |
ACR |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 99g lokal 7 |
011/ 31 29 555 011/ 63 02 873 |
MEIZU |
BG Elektronik |
Dunavska bb (iza Tempa Viline vode) |
011/208-66-66 |
Milan Blagojević |
|
Đure Strugara 20 Smederevo |
026/621-597 |
Nokia |
ProMobi |
Endija Vorhola 9 |
011/35-55-047 |
Panasonic |
RCC ELECTRONICS |
Šajkaška 21, 11000 Beograd |
011/303-67-65 |
Philips (TV, AV i mali kućni aparati) |
Beotronic |
Milana Rakića 8 |
011/24-40-841 |
Philips monitori |
Kim Tec Servis Doo |
Viline Vode BB |
011/33-13-568 |
Philips TV |
Beotronic |
Milana Rakića 8 |
011/24-40-841 |
Samsung telefoni |
Promobi | Endija Vorhola 9 |
011/ 35 55 047 |
Samsung televizori |
Call Centar | Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) |
011/ 32 16 899 |
Samsung TV |
Vat servis | Radnička 52, Čukarica, Beograd |
011/ 25 200 90 |
Sharp |
Nepo System |
Cara Dušana 212, Zemun |
011/40-30-100 |
Sony Playstation |
Begram servis |
Miloša Bandića 16 |
011/40-22-671 |
Sony televizori (podrska) |
Call centar |
Podrska ( proverite da li za Vaš model serviser dolazi kod Vas) |
0800 19 09 78 |
Sony televizori |
SS Digit |
Kraljice Marije 29 , Beograd |
011/322-36-74 |
Segway trotineti |
Kimtec servis |
Viline vode bb |
011/ 44 44 560 |
Tesla televizori |
CT Servis |
Omladinskih Brigada 90v |
011/20-96-702 |
Toshiba TV |
Ignis | Radnička 57 |
011/40-70-806 |
TP-LINK |
Netix |
Bregalnicka 9A |
011/34-96-60 |
Triax |
Triax Doo |
Strahinjica Bana 53 |
011/303-70-00 |
Denver |
FOTO SERVIS |
Deli Radivoja 1,Beograd |
011/644-79-58 |
Viewsonic |
AVG DOO |
Dunavska bb, Beograd |
011/65-55-705 |
Vivax |
Kim Tec Servis Doo |
Viline Vode BB |
011/44 44 560 |
Whirlpool podrška |
Call centar |
Prijavite kvar da bi seviser došao na kučnu adresu (pripremite model i serijski br uređaja) |
0800 10 11 05 |
Whirlpool |
Beotronic |
Milana Rakića 8 |
011/ 24 40 841 063 46 59 75 |
Xerox |
Aigo |
Paunova 82-84 |
011/65-55-294 |
Xwave |
NT Servis |
Bulevar Mihajla Pupina 141 |
011/ 31 14 857 |
Krups |
BGD Energy |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 72 |
011 31 11 088 |
Rowenta |
BGD Energy |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 72 |
011 31 11 088 |
Tefal |
BGD Energy |
Bulevar Arsenija Čarnojevića 72 |
011 31 11 088 |
Braun |
BG Elektronik |
Dunavska bb ( iza Tempa Viline vode) |
011/ 208 66 66 |
JBL |
Lajtnet |
Maksima Gorkog 53 |
011/ 244 92 43 |
Garancija, reklamacije i servis
Ukoliko sa uređajem kupljenim putem našeg sajta imate neki problem ili pitanje, možete nas kontaktirati na 011/318-22-66 radnim danima od 9-17h, subotom od 9-14h.
Garancija
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, kertridži, glave štampača ...
Garancija na takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Za dodatne informacije o garancija možete nas kontaktirati na [email protected]
Reklamacije
Postoji nekoliko kategorija reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda, u zavisnosti od vremena nastanka kvara:
-
DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad, što podrazumeva:
-
isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ili ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji.
-
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, tako što kupac pred kurirom proveri robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijavi neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da kupac proveri paket, rok za prijavu oštećenja je 24 sata, nakon čega će kurirska služba poslati kurira da sačini zapisnik, a kupac o problemu treba obavestiti i naš Halo Shop. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku.
-
ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
-
Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, robu možete odneti u neku od naših maloprodaja, ovlašćeni servis, ili ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirati naš Halo Shop koji će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostavi ga našoj službi reklamacija.
Servisiranje i povraćaj novca
Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da pre zamene robe ili vraćanja novca proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Rok za odgovor po prigovoru kupca je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio navode kupca.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjno da je kupac dostavi uz uređaj.
Kupac nema pravo na povrat novca ukoliko je razlog promena cene kupljenog proizvoda nakon kupovine i isporuke.
Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac odgovoran za nesaobraznost, kupac je dužan:
-
da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatičkom pakovanju. Takođe, originalna ambalaža nije obavezna da bi reklamacija bila prihvaćena.
-
da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
-
da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;