Nokia- novi logotip - februar 2023

Nokia se menja u svakom pogledu.

| 28. februar 2023, 10:21 |Izvor: nokia

Novi logotip Nokia brenda! 

 

Nokia je postigla dosta prekretnica u poslednje dve godine. Postavili smo novu strategiju za održiv, profitabilan rast. Promenili smo operativni model. Usvojili smo nove kulturne osnove Otvorenog, Neustrašivog i Osnaženog. Iznad svega, definisali smo našu svrhu... u Nokiji stvaramo tehnologiju koja pomaže svetu da deluje zajedno. Danas je još jedna prekretnica. Ažuriramo našu strategiju, i, kao ključni omogućavač, takođe osvežavamo naš brend kako bismo odrazili ko smo danas: lider za inovacije B2B tehnologije pionir budućnosti u kojoj se mreže susreću sa cloud-om. Evo zašto smo odlučili da to uradimo sada.

Nokia ubrzava u sledećoj fazi naše strategije

Nokia nastavlja da sprovodi protiv svoje trofazne strategije kompanije da isporuči održiv, profitabilan rast.

Pošto smo završili fazu resetovanja, sada ubrzavamo dok postavljamo temelje za fazu skale, pružajući snažan rast i stabilnu profitabilnost, istovremeno proširujući našu bazu klijenata.

Vreme je da potvrdimo naše vođstvo u tehnologiji umrežavanja

Naša ažurirana strategija kompanije je podržana našom tehnološkom strategijom, koja detaljno opisuje kako će mreže morati da evoluiraju da bi zadovoljile zahteve metaverzne ere. 

Kako se svet sve više oslanja na povezanost, kvaliteti tradicionalnog umrežavanja će biti obavezni da se integrišu sa fleksibilnošću i skalabilnošću oblaka.

To su mreže koje idu dalje od povezivanja ljudi i stvari. Prilagodljivi su, autonomni i potrošni, sa potencijalom da donesu transformativnu moć umrežavanja svakoj industriji.

Jedinstveno smo dobro pozicionirani da vodimo ovu evoluciju u mrežama kroz naše tehnološko rukovodstvo i najbolje od portfolija rase širom fiksnog, mobilnog i cloud-a.

Našu inovaciju podstiče Nokia Bell Labs, dobitnik više Nobelovih nagrada i globalni lider u remetilačkim istraživanjima na mrežama, softveru, AI, automatizaciji i IoT-u.

I imamo evidenciju rada u saradnji sa našim partnerima, stvaranja mreža koje osećaju, misle i deluju.

 

Osvežavanje našeg brenda

Naš novi vizuelni identitet hvata Nokiju kao što smo danas, sa obnovljenom energijom i posvećenošću kao pioniri digitalne transformacije.

Izgradili smo nasleđe prethodnog logotipa, ali smo učinili da se osećamo savremenije i digitalnije, da odražavamo naš trenutni identitet.

Brend je lansiran danas u MWC Barseloni i sada se valja po našim sajtovima i imovini. Web sajt već ima novi izgled i osećaj – kao što vidite – a Nokia sajtovi će uskoro početi da se transformišu.

Ali ovde se ne radi samo o tome kako izgledamo. Radi se o našoj snazi u umrežavanju, inovacijama, saradničkim partnerstvima i tehnološkom liderstvu. Radi se o našim propozicijama vrednosti na aktuelnim i perspektivnim tržištima.

A najviše od svega, radi se o našem narodu.

Po mom mišljenju Nokia ima najbolje, najtalentovanije i najispirativnije ljude u poslu. Svaki dan se osećam privilegovanim da radim zajedno sa njima.

Tako smo Nokijin liderski tim i ja želeli da stvorimo novi brend koji radi za njih, predstavljajući ko su, šta rade i zašto to rade.

Naš osveženi brend je investicija u njih.

Ovo je Nokia... Ali ne onako kako nas je svet video ranije.

Nokia ponudu možete da vidite na sledećem linku

https://www.ctshop.rs/mobilni-telefoni